“Mezuniyet” Anlaşmamız: Daha İyi Notlar Alırsam, Beca ve Luna’yla Sevişebilirim
O salak sporcu üvey kardeşimiz bizden daha iyi notlar alabileceğini mi sanıyor? Hadi oradan! Mezun olabileceğinden bile şüpheliyim. En azından. Biz de öyle düşünmüştük… O yüzden onunla bir anlaşma yaptık: Eğer bizden daha iyi notlarla mezun olursa, bizi sikebilirdi. Asla olmazdı. Ama. Lanet olsun. GERÇEKLEŞTİ! Şimdi bu anlaşma başımızın üzerinde bir yük olarak duruyor! Biz …